مسابقه مجازی پیامبر مهربانی در سالروز عید مبعث برگزار شد 

مسابقه مجازی پیامبر مهربانی در سالروز عید مبعث برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
محبوبه جبالبارزی گفت: هم زمان با عید مبعث مسابقه نقاشی تحت عنوان امام مهربانی به صورت مجازی برگزار شد.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با عید مبعث مسابقه نقاشی تحت عنوان امام مهربانی به صورت مجازی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: این مسابقه ویژه گروه های سنی بین ۸ تا ۱۵ سال بود که با هدف آشنایی بیشتر آنها با پیامبر اکرم (ص) و موضوع بعثت اجرا شد.


وی بیان کرد: بر همین اساس نقاشی ها باید به گروه مجازی کانون ارسال شده تا ما نیز از میان آنها بهترین آثار را انتخاب کرده و به برترین ها جوایزی اهدا کنیم.


جبالبارزی ادامه داد: همچنین به همت بچه های مسجدی کانون جشن عید مبعث در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ابراز کرد: علاوه بر این نیز طرح سراسری قرائت زیارت نامه حضرت رسول الله و امیرالمومنین علی (ع) شامگاه پنجشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا شد.


وی اظهار کرد: اجرای طرح کمک مومنانه یکی دیگر از ویژه برنامه های کانون امام صادق (ع) در عید مبعث بود که با تاسی از سیره حضرت رسول اکرم (ص) و به منظور دستگیری از نیازمندان برگزار  شد.


جبالبارزی اضافه کرد: در همین راستا با جلب کمک های خیرین و مردم تعداد ۲۵۰ بسته معیشتی تهیه شده که در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: این بسته ها شامل اقلامی همچون برنج، روغن، حبوبات و رب گوجه فرنگی بود البته علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، پک های بهداشتی نیز شامل اقلامی همچون شامپو، مایع دستشویی و صابون تهیه شده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


وی یادآور شد: آذین بندی و چراغانی مسجد و نیز پخش مولودی از گلدسته های مسجد، از سایر برنامه های مناسبتی این کانون فرهنگی هنری در عید مبعث بود.


جبالبارزی در خاتمه تاکید کرد: بزرگداشت عید مبعث و تعظیم شعائر دینی از جمله اهداف اجرای این ویژه برنامه ها بود.

پایان پیام/ 586